2015. augusztus 2., vasárnap

A Facebook egyszerűen letörölte a VilagHelyzete oldalát közel 28 ezer követővel !

Pénteken estefelé egy friss hírről szerettem volna beszámolni a VilagHelyzete FB oldalán és megdöbbenve tapasztaltam, hogy a Facebook törölte a VilagHelyzete oldalt, vagyis az oldalaim listája között nem látom sehol.

Először azt hittem csak valami technikai zűr, mert a 2011-es indulás óta ilyet nem tapasztaltam, ezért konkrétan rákerestem és meglepetéssel láttam, hogy sem számomra, sem másokra számára nem található a közel 28 ezer követővel rendelkező VilagHelyzete oldal https://www.facebook.com/AWAKENINGtheWORLD címen !

 



Délután 2-3 posztot tettem csak ki, akkor még működött minden (tartalmában a Keleti-pályaudvaron lévő menekültekről, illetve az Izraelben felgyújtott palesztin családról volt szó).

Mivel a FB soha nem emelt panaszt és nem küldött figyelmeztetést sem az oldal tartalmával, sem a posztokkal kapcsolatban, ezért írtam nekik, hogy nem értem, mi történt....

Vagyis nagyon is értem.....

Ennyit válaszoltak..... :



Esetleg abban tudnátok segíteni, hogy minél többen rákérdeztek a FB jobbra fent "Probléma jelentése" / "Valami nem működik" pont alatt ? 
'Miért törölte a Facebook a "https://www.facebook.com/AWAKENINGtheWORLD" oldalt ' - kérdéssel ? 

Forrás: Világhelyzete

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.